پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5882
نویسنده : کیا

تکنولوژی روز بسیار تغییر کرده است . اما تمرکز همه این است که بشر در آسایش و رفاه بیشتری باشد. آیا شما هم می خواهید همزمان که به کار خود میرسید با دوستانتان هم در ارتباط باشید؟ در این رابطه شبکه های اجتماعی زیادی هستند و همه آنها هم با هم رقابت بسیار تنگاتنگی دارند.اجازه دهید نگاهی به نرم افزار WeChat بیندازیم که شما را با دوستانتان در سراسر دنیا ارتباط می دهد . این نرم افزار برای سیستم های مختلفی همچون IOS ، Android هم در دسترس است و ما هم اکنون نسخه سیمبین آن را برای شما تدارک دیده ایم.هر آنچه که شما از سیستم پیام رسانی انتظار دارید این نرم افزار برای شما فراهم می کند.این نرم افزار قابلیت های ارسال تصاویر، یادداشت های صوتی، شکلک ها و انیمیشن ها و همچنین امکان چت گروهی، ارسال پیام های گروهی ، تغییر تصویر پروفایل تان و امکانات دیگری را دارا می باشد.این نرم افزار رابط کابری بسیار ساده و روانی دارد و همچنین از زبان مختلفی پشتیبانی می کند , علاوه بر این استفاده از نرم افزار کاملا رایگان بوده و هیچگونه تبلیغاتی هم در نرم افزار صورت نگرفته است. هم اکنون شما هم به جمع 100 میلیون استفاده کننده از نرم افزار Wechat بپیوندید.

 

         


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار برای ویواز و ساتیو , نرم افزار برای Anna&Belle , نرم افزار برای S^3 , نرم افزار برای Nokia S60V5 , نرم افزار برای S60V3 , ,